måndag 1 februari 2010

Jobbet

Idag var jag på jobbet och skrev på papperna om avgångsvederlaget. Nu är det bara till att vänta och se om det går igenom. Min tanke och förhoppning är att komma in på högskolan till hösten och läsa till förskollärare. Hoppas, hoppas nu att det inte blir några käppar i hjulet! När jag kom hem var jag helt slut, kanske att det är jobbigare rent mentalt än vad man tror!? Jag har ju trots allt jobbat där i ca: 7år."Behövde" därför en rejäl sockerchock efteråt så jag gjorde mig mozartkulor. ;)

2 kommentarer:

  1. Det är jobbigt psykiskt när det händer stora saker i livet, saker som förändrar.
    Håller min tumme för att du kommer in på högskola och att vi båda pluggar till hösten nu då!
    =)

    Hoppas allt är bra med er!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hej kära du!

    Vad roligt att du har de planerna med!
    Vad är det du har tänkt att läsa?

    Kram
    Sandra

    SvaraRadera