söndag 31 januari 2010

Babysim

Idag ska jag, min sambo och Elvira gå på babysim. Det skall bli roligt! Hon är nu närmare 7 månader och väldigt vaken och nyfiken på allt omkring sig. Så jag tror det är precis lagom att börja nu. Förra söndagen var det information och då fick vi veta att en undervattensfotograf kommer på en av lektionerna och ta kort på barnen under vattnet. Detta ser jag fram emot. Det blir nog jättefräcka bilder! Kanske att jag lägger upp en av dem här... Har varit lite mycket det sista i och med varslet på jobbet och att vi har varit krassliga till och från här hemma. Elvira har haft lite feber i veckan och jag har haft en otrolig huvudvärk. Så när sambon var borta i fredags så hade jag en fin vän som kom till mig med mat. Kycklinggryta med ris och en påse med mandlar rullade i nougat. Mums! Sedan skjutsade hon Filip på kalas fram och tillbaka. Supersnällt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar